Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Tick tack..

Av Camilla - 20 april 2014 19:34

Väntar bara på att tvättmaskinen ska bli klar, så att jag kan hänga den och sen sova.
Är helt slut efter den här intensiva dagen. :)

Va lite ironisk när jag skrev mitt inlägg om att njuta.. Va ett mindre kaos hemma just då, alla va osams och skrek.
Men det lugnade sig, och vi har haft en väldigt bra dag.

Efter lunch åkte vi en sväng till handen, innan det va dags för dop.
Att va i en kyrka med 3 pojkar som har spring i benen är inte det lugnaste direkt.
En som vill gå runt, en som va trött och skulle bråka och en som skrek om att spela.. Bara prinsessan som va lugn och glad <3
Men men, så är det med många barn, och det är tur att man kan skratta åt det i efterhand.
Sen blev det massa dans och fika.
Fullt ös hela eftermiddagen, och med fyra små barn blir både mamman och pappan trötta, så det slutade med att vi köpte med oss mat från donken.
Ingen av oss orkade laga mat och klockan hade blivit så mycket.

Nu sover alla barn efter massa spring och rop.
Karl är iväg och handlar, så jag sitter här i soffan och bara njuter av lugnet.

Ni är mitt allt <3

Jag förstår inte varför jag fortfarande har ont :/
Men min kropp är lite konstig sen en tid tillbaka, men det kanske blir bättre?

Jag börjar bli mer säker :)

Kram och godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards