Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under september 2014

Av Camilla - 30 september 2014 19:06

Nu sitter jag i soffan med tre av barnen, lilleman har lagt sig och snart ska dom andra också sova.

Känner mig inte alls så kry nu, men jag orkade kämpa på hela dagen idag vilket känns bra.
Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon, och tack för att nässpray finns!

Jag har lärt mig att det finns ingen man kan lita på till 100%, och man ska inte tro på vad folk säger.

Jag har helt enkelt tröttnat på hur vissa människor är.

Ta hand om varandra.

Ni är mitt allt <3

Jag är glad att jag har min man som ger mig det jag vill ha och behöver.
12 år tyder på kärlek <3

Av Camilla - 29 september 2014 21:43

Imorse efter lämning tog vi oss en promenad innan vi stannade på paus och åt frukost.
Gott och mysigt va det.
Väl hemma igen städade jag och tvättade.

Sen åkte vi äntligen iväg till Huddinge och fick se lilla bebisen <3
Det va så mysigt att få se dig men endå overkligt, tänk att det är en liten bebis i mig igen :)

Efter ultraljudet åt vi lunch på en restaurang, gott va det även om jag bara orkade halva portionen.

Sen hämtade vi dom två stora barnen och åkte och köpte skor.
Kevin hittade ett par vinterskor som han får vänta med en stund, Nicole hittade inga som passade bra tyvärr.

Halv 3 hämtade vi dom två små och och hem och tog det lugnt.
Vi lyssnade på musik, ritade och spelade.

Efter middagen åkte jag och Nicole till handen c för att se om vi hittade skor till henne, och där fanns det :)
Sen va det dags för hennes balett och då passade jag på att köra ett ben/rump pass :)

Nu är det dags att sova.
Ta hand om varandra.

Av Camilla - 29 september 2014 12:14

Nu har vi äntligen fått se dig, våran lilla busiga bebis<3

Av Camilla - 28 september 2014 19:58

Idag blev det ett dagpass istället för kväll, mig gör det inget :)
Köpte med mig gofika hem efter jobbet, sen har vi bara tagit det lugnt inne.
Vi har badat allihopa, ätit raggmunk med fläsk och sett bompa.

Nu är räkningarna betalda och jag ska läsa min skvallertidning.
Barnen sover och Karl är iväg, så det är lugnt och skönt här hemma ;)

Imorgon är jag äntligen ledig!

Sov gott.

Man ångrar bara det man aldrig gjort.
Och nu vill jag massa saker :)

Kram

Av Camilla - 27 september 2014 11:49

Äntligen en paus i soffan med en islatte :)
Prinsessan leker på golvet, vi lyssnar på musik och pratar, lilleman sover och dom andra är ute och leker.

Kycklingen är i ugnen och till lunch blir det kyckling och kasslersallad.
Jag har fastnat för sallad, vill äta det hela tiden ;)
Vilken tur att barnen också gillar det.
Som Nicole sa "det påminner om sommaren".

Idag blev det lyxfrukost innan vi gjorde oss klara och åkte och storhandlade.
Sen har jag bara plockat, tvättat, dammat, och städat.
Men jag är inte klar än.. Ett evighets jobb ;)

Ikväll blir det jobb, hoppas på en bra kväll. Min kropp är inte som förut :/
Nu har jag ont, men det är bara att bita ihop.

Ha en underbar lördag mina vänner.
Jag känner mig så lycklig idag <3

Av Camilla - 25 september 2014 16:47

Började med ett läkarbesök imorse, allt gick bra.
Sen fick jag vänta en stund innan jag äntligen kunde klippa mig :)
I hela 45 minuter klippte hon mitt hår, och jag blev nöjd.

Jag och mamma åt lunch på mitt favoritställe nancys, sen köpte jag nya skor ;)

En bra dag!

Hann färga håret innan barnen kom hem.
Det såg rätt läskigt ut i badkaret med färgen.

Färgen blev mörk, men jag gillar den :)
Är svårt att få med färgen på bild.
Nicole sa direkt när hon kom hem "du är röd i håret mamma, jätte snygg är du" det måste va bra betyg ;)

Snart blir det kycklingsallad med mina älsklingar.
Ta hand om varandra.

Puss och kram

Av Camilla - 24 september 2014 19:32

Alla barn har lagt sig och själv har jag gosat ner mig i soffan.
Snart börjar "halv åtta hos mig", ett program jag gillar :)

Imorgon är jag ledig, det ska bli så skönt. Men ska till läkaren redan kl 8.20
Sen vill jag klippa mig och köpa nya skor, ingen vila inte :)
Sen är det jobb hela helgen.

Hoppas ni mår bra.
Kram

Av Camilla - 23 september 2014 19:10

Sitter i soffan och fryser som vanligt.
Snart får jag sova igen, hade gärna sovit redan nu så jag slipper känna såhär, men först måste ju barnen sova :)

Ska jag bli förkyld nu igen, är så täppt så att jag knappt kan andas. Tur att det finns nässpray!
Det känns som att jag blir förkyld hela tiden nu :/

Imorgon börjar jag redan kl 7 och ska hinna lämna alla barnen i tid, så det blir en tidig morgon.

Just nu känner jag mig så glad, så det är bäst att passa på att njuta ;)

Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards