Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under januari 2015

Av Camilla - 31 januari 2015 18:05

Nu är som två "stora" iväg och sover borta.
Vi andra har nyss satt oss i soffan med lördags gott, jag nöjer mig med ett glas alkoholfritt vin och min choklad :)

Vissa människor skrattar man bara åt.
Men det finns folk till allt och många ska störa sig, tyvärr har jag varit med om det sen jag va tonåring.

Det här är jag och här är tydligen min bröstbild för idag!;)
Eller så va det mer en bild på hur jag ser ut och att jag önskar skål.

Kram på er och ha en bra kväll.

<3

Av Camilla - 31 januari 2015 13:21

Idag va vi iväg straxt efter kl 9, två lämnades på fotbollen och vi andra fick hjälp att fylla på däcken till bilen :)

Ibland är det så skönt att få lite hjälp när man är van att behöva göra allt själv.

Blev en sväng till handen c för att köpa en present.

Nu är ena sonen hos en kompis, den andra på kalas och den tredje sover. Dottern ligger i badet.
Det innebär lugn och ro :)

Sen blir det att samla ihop alla för att sen lämna två som ska sova borta.

Jag har länge tänkt på att ta bort både Fb och insta, där det är två saker som verkligen kan få mig arg eller besviken och sånt är inte kul.
Kanske gör jag det snart.

Nu blir det en kopp kaffe innan pausen är slut.

Bye.

Av Camilla - 29 januari 2015 20:49


Började dagen med jobb mellan kl 7-12, övertid idag då jag skulle vart ledig och tillomed avbokade min massagetid.
Har tillbringat dagen på sabbatsbergs sjukhus.

Sen va det äntligen dax för Mvc.

Vikt + 6,5 kg
Sf 27 ( ff lite under medel)
Blodtryck 100/60 ( på gränsen till för lågt)
Hjärtljud 145? Så vad kan det va:)

Tycker det hänt lite med magen på 1 v iaf.

V 30

V 29

När Nicole hade sin balett idag va jag och shoppade ;)

Lite till alla barn <3

Och till mig hihi.

Barnens saker har jag lagt i kartonger, så imorgon när som vaknar har dom något att öppna :)

Nu är det dax att mysa mer mig i soffan.
Hoppas jag får drömma bättre drömmar inatt.

Glömde ju säga att imorgon är min SISTA dag på jobbet! =D

Fick höra av mina Bc kollegor att det är aw imorgon, och vart är min inbjudan? Men tydligen så räknas inte jag som vanligt alltså?!
Men man ska alltid ställa upp för allt och alla, och aldrig få något tillbaka.
Så har det alltid varit, endå blir jag aldrig van :/

Sov gott och dröm sött, kram.

Av Camilla - 28 januari 2015 19:45

Kväll igen och jag har precis satt mig i soffan med en kopp te.
Pojkarna sover och Nicole har lagt sig.

Jag har haft en bra dag på jobbet och en bra eftermiddag med barnen och en kompis :)

Snart ska jag ta en dusch innan sängen kallar.
Imorgon måste jag upp ännu tidigare än vanligt.

Ha en bra onsdag.

Av Camilla - 26 januari 2015 19:49

Nu ska jag bara orka steka lite pannkakor till matsäcken imorgon, sen tänkter jag sova.

Alla barn har varit pigga och sig själva idag efter lunch.
Så när vi ätit gick vi ut och lekte i snön, frisk luft behövs varje dag.
Sen har vi badat och tagit det lugnt.

Idag har jag verkligen kämpat här hemma, barnen har varit snälla men vissa saker måste man ju göra endå.
Det har inte varit en av dom bästa dagarna för mig pga hur jag mått :/
Jag önskar verkligen att jag mår bra imorgon.

Har känt mig så snygg i mina kläder idag ;)
Sköna är dom iaf haha.
Och barnen har sagt flera gånger att jag är så snygg, tack det värmer mina små älsklingar <3

Sov gott och dröm sött.

:(

Av Camilla - 26 januari 2015 10:43

Fy för det här.
Enda sen vi åt frukost har jag bara legat i soffan och vilat, jag har mått så sjukt illa att jag inte vågat röra mig.

Är så glad att mina barn varit så snälla idag och låtit mig vila, jag va så slut.
Jag har iaf fått i mig ett äpple nu tack vare min underbara Kevin <3

Nu är det dax att lägga lilleman, men jag orkar knappt resa mig :/
Det va länge sen jag kände såhär.

Men jag tror att det är min hemska magkatarr som spökar då jag haft så ont där upp i magen, värken är inte lika jobbig just nu tack och lov.

Jag skulle behöva lite kaffe för att piggna till, men vet inte om jag är så sugen.

Ha en bra måndag mina vänner.

Av Camilla - 26 januari 2015 07:40

En vab måndag igen, idag blir dock alla barn hemma.
Lilleman hade lite feber igårkväll igen, men väldigt pigg nu. Feber tredje kvällen i rad?
Det är bara Kevin som faktiskt mår bra idag, och inte lämnar jag bara honom när han helst vill va hemma.

Kräks och dålig mage på dom andra två :/

Jag hatar det här! Men det är bara att härda ut.

Tydligen någon som läser min blogg som varit snabb och nämnt något på jobbet, undrar vem det kan va?:)

Alla barn har iaf fått i sig lite frukost, så hoppas det inte blir värre nu.

Ha en bra måndag.

Av Camilla - 26 januari 2015 01:14

Det finns en sak som jag verkligen hatar och det är den där jävla magsjukan!!

Ovido - Quiz & Flashcards