Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Camilla - 2 januari 2016 13:47


Det kom mer snö som jag önskade!
Imorse när vi satt och åt frukost såg vi att det kom snö, så vi bestämde snabbt att gå ut efter frukost.

Igår såg vi en bra backe vi ville testa, så vi tog på oss och gick dit och åkte stjärtlapp :)
Riktigt kul va det och mysigt.

Alvin lärde sig att åka själv också, även fast han mest fick åka med mig.

Det gick jätte snabbt då det va is under på vissa ställen, men kul hade vi.

Efter drygt 2 timmar gick vi hem.

Just nu ligger jag på soffan med en sovande Cornelia på mig <3
Det händer inte ofta att hon somnar i famnen längre, så jag passar på att njuta.

Mina två yngsta älsklingar <3

Ha en bra eftermiddag.
Bye

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards