Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Camilla - 8 januari 2016 22:08


Hade skrivit ett långt inlägg, men det verkar ha försvunnit?!

Händer allt oftare nu :/

Men vi har haft en lugn dag, jag har möblerat om i sovrummet och hoppas jag kan sova bra där sängen står nu ;)

Barnen har lekt ute en del och sen tagit det lugnt.
3e tv apparaten är hämtad, så imorgon ska jag försöka koppla in tvn vi ska ha i sovrummet.

Nu har jag precis nattat om Cornelia och ska själv sova.

Godnatt.

Av Camilla - 8 januari 2016 21:40


Nu är det snart dax att krypa ner i min nybäddade säng.
Cornelia vaknar nog snart och vill äta innan vi kan somna tillsammans.

Hoppas jag kan sova bra nu när jag möblerat om i sovrummet.
Det blev mycket bättre, nu fattas bara en tvbänk och Cornelias sida blev jätte bra.

Det går undan nu, hon ställer sig utan stöd och har börjat ta 1 steg när hon håller i min hand <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards