Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Camilla - 10 januari 2016 20:51


Kväll igen då, och barnen sover.
Imorgon börjar vanliga rutiner igen, och visst jag erkänner att det ska bli lite skönt.
Alla behöver vanliga rutiner även fast det kan va skönt med lov också.

Nicole försöker som vanligt va uppe sent.. Vet inte om det är lite tävling mellan tjejerna i klassen, för vissa får va uppe väldigt sent enligt mig.
Är det skola så tycker jag att skolbarnen ska lägga sig senast kl 20 och förskolebarnen (jag skrev det igen ;)) lägger sig senast kl 19.30
Sen får alla göra olika, men här hemma är det dom rutinerna.
Men hon la sig tillslut.

Jag känner mig rätt besviken på vissa saker och känner att jag snart ger upp.
Tänk vad snabbt humöret kan vända ibland.

Har ni haft en bra dag?

Jag och barnen va själva på förmiddagen, vi va ute och busade i snön. Det blåste rätt mycket så vi gick in efter en stund.
Är man mamma får man anpassa sig ibland ;)
Vilket jag är expert på.

Jag och 4 av mina älsklingar igår när vi hade lördagsmys.

Nu är maten beställd och matlistor för 3 veckor gjorda, känns väldigt skönt.

Tänk att jag snart har en 3 åring här hemma.
Och just nu är han precis som en 3 åring brukar vara ;)
Allt är fel hela tiden, men vi kan inte låta bli att fnissa åt honom när han håller på ibland haha.
Det är tur att Nicole och Kevin är vana och också kan skratta åt honom istället för att sucka.

Han vill inte va med på bild heller, såklart ;)

Ibland måste man kompromissa för att saker ska funka, glöm inte det.

Kram på er.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards