Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Camilla - 13 januari 2016 19:50


Jag tror min lilla kille haft en riktigt bra fördelsedag.
Han somnade snabbt och va nöjd och glad.

Imorse efter lämning blev det en sväng till gymmet.
Jag har alltid tyckt det är skönast att träna på morgonen, och tidigare än såhär blir det inte än på ett tag :)

Rygg och rumpa blev det idag och Cornelia satt snällt i vagnen och dansade till musiken.

Sen gick vi upp och hälsade på mamma/mormor.

Efter lunch tog mitt baksug över, drömmar och Havrekakor fick det bli då min sirap va slut. Hade tänkt göra bara kolakakor, men det får bli på släktkalaset.
Vet inte om jag ska kalla det släktkalas, för det är mest nära vänner som kommer (som vanligt).
Men vi är så glada att ni finns och bryr er om hela familjen Lindroth <3

Självklart kom min mamma och grattade honom idag, varje gång någon fyller år kommer hon och grattar.
Enda släktingen som hört av sig till honom.
Ludde kom också såklart ;)

Han blev så nöjd över tårtan och fick i sig hela 4 bitar!:)
Visst blev den fin?
Jag har ofta bär i, tycker inte om för söta tårtor.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att min man ska komma hem, kanske hinner jag somna?
Är helt slut.

Hoppas ni haft en bra och mysig dag.
Godnatt.

Av Camilla - 13 januari 2016 08:17


Äntligen fyller du 3 år min fina lilla Alvin <3
Fast enligt dig har du redan varit 3 år i nästan 1 år haha.

Sång, frukost och presenter!

15 dagar innan bf föddes du och va liten.
En liten plutt på 47cm och 3100g.

Jag är så glad att jag har dig och sen blir det tårta med jordgubbar och blåbär som du önskat! <3

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards