Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 13 januari 2016

Nu är det godnatt.

Av Camilla - 13 januari 2016 19:50


Jag tror min lilla kille haft en riktigt bra fördelsedag.
Han somnade snabbt och va nöjd och glad.

Imorse efter lämning blev det en sväng till gymmet.
Jag har alltid tyckt det är skönast att träna på morgonen, och tidigare än såhär blir det inte än på ett tag :)

Rygg och rumpa blev det idag och Cornelia satt snällt i vagnen och dansade till musiken.

Sen gick vi upp och hälsade på mamma/mormor.

Efter lunch tog mitt baksug över, drömmar och Havrekakor fick det bli då min sirap va slut. Hade tänkt göra bara kolakakor, men det får bli på släktkalaset.
Vet inte om jag ska kalla det släktkalas, för det är mest nära vänner som kommer (som vanligt).
Men vi är så glada att ni finns och bryr er om hela familjen Lindroth <3

Självklart kom min mamma och grattade honom idag, varje gång någon fyller år kommer hon och grattar.
Enda släktingen som hört av sig till honom.
Ludde kom också såklart ;)

Han blev så nöjd över tårtan och fick i sig hela 4 bitar!:)
Visst blev den fin?
Jag har ofta bär i, tycker inte om för söta tårtor.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att min man ska komma hem, kanske hinner jag somna?
Är helt slut.

Hoppas ni haft en bra och mysig dag.
Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards