Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Camilla - 14 januari 2016 19:54


Straxt efter att jag skrivit förra blogginlägget vaknade Cornelia.
Hon fick lite mellis och jag bestämde snabbt att vi ändå åker till gymmet.

Jag blir knappast piggare av att bara sitta hemma hela tiden, och det tar endå inte så lång tid.
Så jag bytte om och vi åkte.

Blev ett bra bröst och triceps pass, och jag va skakis när jag gick därifrån :)
Hur orkar ni som gymmar va på gymmet i 1,5-2 timmar?! Jag är där i 30-45 min och är slut.
Jag gillar att träna intensivt och hårt, inte vila flera minutrar mellan varje set.

Sen åkte vi och handlade lite innan vi åt lunch.
Passade på att "shoppa" bär när ett paket kostar 10kr, det tycker jag är bra pris :) så ni som gillar bär åk till Coop i vh centrum eller annan Coop och köp lite bär.

Vi hann ta ett långt och skönt bad innan vi hämtade pojkarna.

Vet ni, när alla va hemma så satte dom sig sams i soffan ett bra tag <3
Mysigt va det iallafall.
Dom såg film på både tvn och ipaden.

4 av mina älsklingar <3

Jag försökte få till ett kort på oss alla, men Cornelia blev arg för hon va ute efter något annat.

Nu ska jag ta ett glas pepsi och njuta av lugnet innan jag hänger lite tvätt och kryper ner i sängen.

Hoppas ni haft en bra dag.

Av Camilla - 14 januari 2016 09:58


Istället för att va duktig på gymmet sitter jag helt slut i soffan med mitt kaffe.
Fast att natten va helt ok, är jag så trött.
Allergin tar verkligen all energi från mig idag :/
Enda gången allergin är rätt ok är när jag är gravid.

Är det fler av er som fått allergi efter graviditeter och amning?

Jag måste ha nya planer i livet, att bara sitta såhär gör mig rastlös.
Men vad ska jag göra när jag egentligen vet vad jag vill, men det inte går?

Jag är less på att andra ska få bestämma vad jag ska göra med mitt liv.
Och ingen ska bromsa mig.

Ni som följer mig har ni egna bloggar?
Jag läser inte alls många bloggar och vill gärna hitta nya att läsa.
Gärna ärliga bloggar, inte påhittade om "mitt perfekta liv". Sånt tror jag inte på tyvärr ;)

Skriv gärna era bloggadresser till mig.

Ha en mysig dag i kylan.
Bye.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards