Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 14 januari 2016

När allergin tar över.

Av Camilla - 14 januari 2016 09:58


Istället för att va duktig på gymmet sitter jag helt slut i soffan med mitt kaffe.
Fast att natten va helt ok, är jag så trött.
Allergin tar verkligen all energi från mig idag :/
Enda gången allergin är rätt ok är när jag är gravid.

Är det fler av er som fått allergi efter graviditeter och amning?

Jag måste ha nya planer i livet, att bara sitta såhär gör mig rastlös.
Men vad ska jag göra när jag egentligen vet vad jag vill, men det inte går?

Jag är less på att andra ska få bestämma vad jag ska göra med mitt liv.
Och ingen ska bromsa mig.

Ni som följer mig har ni egna bloggar?
Jag läser inte alls många bloggar och vill gärna hitta nya att läsa.
Gärna ärliga bloggar, inte påhittade om "mitt perfekta liv". Sånt tror jag inte på tyvärr ;)

Skriv gärna era bloggadresser till mig.

Ha en mysig dag i kylan.
Bye.

 
 
carrie

carrie

14 januari 2016 13:14

Hejsan :-).

Jag har följt din blogg i några veckor och tycker den är så härlig att läsa. Jag bloggar också här på bloggplatsen och tycker precis som du att man ska vara ärlig i sin blogg.
Ta gärna en titt i min blogg, skulle vara trevligt med en till som läser den och tycker du om den så får du gärna rekomendera den till andra :-).

thatsmylife83.bloggplatsen.se

Ha det bra :-).

http://thatsmylife83.bloggplatsen.se

Camilla

14 januari 2016 19:34

Hej vad kul :)
Ska absolut titta.
Ha det bra.

 
Sara - En blogg om psykisk ohälsa, MS och livet

Sara - En blogg om psykisk ohälsa, MS och livet

15 januari 2016 02:12

Jag är inne här och läser då och då, men är dålig på att kommentera bloggar. Men jag finns i alla fall här om än en aning osynlig :)
Jag har också en blogg här på bloggplatsen där jag bloggar om mig och mitt liv.

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Camilla

15 januari 2016 09:35

Kul att du tog dig tid att kommentera nu :)
Tittar in direkt.

 
Stamp-E

Stamp-E

15 januari 2016 07:50

här finns jag som brukar smyga på dig :)

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Camilla

15 januari 2016 09:35

Haha ok.

 
Jenny

Jenny

15 januari 2016 09:21

Du kan alltid kika in hos "mig" :)
Jobbigt med allergi, vad är det du inte tål?

http://mebymyself.blogg.se

Camilla

15 januari 2016 09:35

Absolut! Har tittat in flera gånger :)
Kvalster :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Skapa flashcards