Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 16 januari 2016

Av Camilla - 16 januari 2016 20:58


Äntligen tid att slappa i soffan.

Klockan 9 imorse va det fotboll för Kevin och Rickard, vi andra stannade och tittade på. Eller jag försökte roa barnen ;)

Vidare till handen för att köpa presenter till kalasen som va idag.

Hem, gav Cornelia mat samtidigt som jag hällde i mig en kopp kaffe.

Klockan12 lämnade vi Alfons på kalas och åkte hem för att äta lunch.
Hann handla lite, hämta Alfons tidigare från kalaset för att lämna Kevin på kalas i jordbro.
Vi lämnade Rickard på gymmet och åkte hem för att förbereda middagen.

MEN tydligen så kan man bara ändra plats på kalas och höra av sig efter för att säga vart kalaset är istället.
Så vi fick helt enkelt ta på oss kläderna igen, hämta Rickard och sen åka till port 73.
Det va tur att Rickard hämtade Kevin, för jag va rätt arg då.( Och då har jag väldigt svårt att inte säga något otrevligt.) Gör man så?
För vi andra har ju inte alls andra saker att göra!

Men vi åkte hem, barnen är så snälla som går upp och ner till garaget, sätter sig i bilen utan att gnälla och bara hänger på i allt vi gör.

Hemlagade hamburgare och efterrätt blev det.
Smördegsinlindad choklad, så gott!!
Och nu kommer jag få ännu mer finnar :/ varför går det inte att sluta äta choklad?

Nu blir det film med min man.

Imorgon blir det inte lika mycket stressande och åkande, då är det "bara" 1 träning. ;)

Har ni haft en bra dag?

Godnatt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards