Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Camilla - 17 januari 2016 20:51


Fy nu mår jag så illa och det verkar inte ge sig heller :/ blir att sova snart och hoppas det släpper.

Tänk att så fort jag skriver eller länkar såna där test på Fb, något om att jag ska skaffa fler barn är många snabba att kommentera.
Sånt väcker intresse direkt, och alltid får jag såklart höra både positiva och negativa saker.
Man märker direkt vilka som bara är nyfikna och vilka som faktiskt bryr sig.
Och nej jag är inte gravid, jag gör testen för att det är kul ibland :)

Folk ska alltid ha så mycket åsikter om allt, varför är det så svårt för vissa att va glada och skriva positiva saker?
Alla vill olika saker och det är väl bra?

Ha en trevlig kväll mina läsare :)

Av Camilla - 17 januari 2016 16:11


Är det någon av er som är synsk? Jag vet att alla inte tror på sånt, själv tror jag mer på ödet.

Kevin kan ibland va helt säker på vissa saker som faktiskt stämmer/stämde.
Tex va han säker på att Cornelia va en tjej, jag fick inte säga bebisen utan skulle säga hon.
Och vi tog inte reda på könet då heller, har bara kollat med Alvin. Det förstör spänningen tycker jag.
Sen är det fler saker som jag inte kommer på just nu.

Två av mina pojkar <3

Jag saknar redan gymmet och är fortfarande sugen på att börja i vh, men jag vet inte riktigt hur jag ska hinna och hur framtiden ser ut.
Därför är det kanske bäst att inte binda upp sig.

Just nu är jag så trött, få timmars sömn inatt igen och redan kl 5.15 blev jag väckt. Såklart Lill tjejen somnade om lagom tills nästa barn vaknade kl 6 haha.
Men jag ska dricka en kopp kaffe nu medans det är lugnt, sen är det dax för middag som idag blir tunnbrödsrulle.

Har ni haft en bra helg?

Kram.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards