Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 18 januari 2016

3 gånger!!:)

Av Camilla - 18 januari 2016 12:54


Halva dagen har gått och jag känner mig fortfarande pigg.
Har hunnit lämna alla barn, tränat och målat OCH alla måsten.

Hoppas jag orkar fortsätta träna nu, min rygg och skulderblad känns redan mycket bättre!:)

Snart är det dags att gå och handla lite innan små dagispojkar ska hämtas.

Tänk att man aldrig slutar att förvånas över hur vissa är.
Väldigt tråkigt när man trodde bättre om dom.

Nu önskar jag att min man kommer hem, jag känner mig så ensam.
Vet inte om jag håller på att deppa ihop på riktigt pga vissa saker.

Får fråga barnen om dom vill hjälpa mig att baka bullar idag, för på lördag har vi som sagt kalas för att Alvin fyllt år.
Jag är glad att vi har några som tycker lika mycket om våra barn <3
Oavsett kön och namn!

Ta hand om dom ni tycker om!

 
 
Diana

Diana

18 januari 2016 21:50

Tack så mycket för ditt tips om hur ni gör och tänker kring aktiviteter för barn. :D Anmälde äldsta tjejen idag. :)

http://lamadre.se

Camilla

19 januari 2016 12:21

Ingen fara. Vad kul:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Skapa flashcards