Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 januari 2016

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52


Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07


Dags att testa en ny portal.

Följ mig på nouw.


"Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492"

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa.
Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra.

Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:(
Eller vaknar gör hon inte, men gråter tills jag tar henne för att somna om i Max 1 timme. Så håller det på tills vi går upp kl 5.45
Just nu känner jag mig inte allt för trött, men det kommer nog sen.

Cornelia blir alltid röd om kinderna när vi varit ute mycket, och det sitter kvar när det är kallt. Precis som storasyster när hon va liten:)

Får se vad dagen bjuder på, kanske vilar idag med. Det är så skönt!
På eftermiddagen är det BVC som gäller, om inte tiden ändras igen.

Ha en bra dag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards