Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2015

Idag va det väldigt kallt.

Av Camilla - 9 oktober 2015 10:11

God förmiddag.

Här hemma är det lugnt, Cornelia ligger i mitt knä och äter och dom andra är lämnade.

När tar allt snor slut? I över 1,5 vecka har Cornelia varit snorig nu :/

När vi gick till skolan imorse va det riktigt kallt 0,3 grader visade våran termometer.
Men jag fick sätta på Cornelia hennes nya vantar, tossar och mössa <3

Vi tog oss en promenad innan vi gick till dagis.
Så länge man har mycket kläder är det ju mysigt med det här vädret tycker jag.

Ikväll har jag och barnen bestämt film och mys.

Imorse när vi åt frukost pratade vi mycket, och något ingen av oss gillar är när någon ljuger för dom om olika saker.
Har man sagt att man ska tex ringa så gör man väl det?!
Jag har ledsnat på att folk säger saker till mina barn och sen bara struntar i det.

En sak som Alvin sa gjorde mig faktiskt lite ledsen, det är inte alltid lätt att vara liten. Men han förstår mer än man tror.

Snart är det dags för mig att fylla år också, ofta bjuder jag över nära och kära för att få en anledning att umgås. Men det känns som att jag struntar i allt, folk blir mer opålitliga tyvärr.
Sen är vi överens om andras födelsedagar.

Jag gör allt för er <3

Ha en mysig fredag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards