Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under juli 2014

Av Camilla - 31 juli 2014 21:16

Ska snart sova, behöver ordentlig sömn.

Det känns som att mina kvällar ser ungefär likadana ut nu.

Så nu är det dags igen.. Alltid lika roligt.:)

Jag hoppas min träningssvacka försvinner, det är inte kul att va så slut i kroppen :/
Men det blir nog bättre snart.

Vissa saker måste man helt enkelt vänta på.

Sov gott.

Av Camilla - 31 juli 2014 15:49

Imorse va vi klara tidigt så vi va först på stranden.
Det som är jobbigast med stranden är all packning när man är själv, och all mat med tillbehör man ska ta med.

Efter en stund fick vi sällskap av svärmor.
Idag har det blåst rätt mycket, så emellan vi badade frös jag iaf, dom andra hade handdukar på sig ;)

När vi kom hem serverade jag pannkaka till mellis, vilket uppskattades.

Nu har jag försökt dricka mitt kaffe i en timme haha, så kan det va ibland :)

Av Camilla - 30 juli 2014 21:09

Just nu har jag sån lust att skriva, men en del saker får man försöka va tyst med.
Jag får fortsätta älta det i mitt huvud istället.

Blev gymmet på kvällen, hem hängde tvätten, duschade och mumsade i mig en smoothie.

Time Will tell..

Godnatt

Av Camilla - 29 juli 2014 13:25

Så det blev stranden idag med, och idag va Alvin mest galen i vattnet?!
Han hoppa och dök med huvudet, la sig på rygg och sparkade med benen och simmade runt på mage haha.
Självklart hade han puffar på sig.
Nu märks det att våran kille mår bra igen efter sprutan <3

Nu är vi hemma igen och tar det lugnt.
Alvin vägrade somna på stranden så han sover nu, och dom andra är också rätt slut så nu blir det film :)

Av Camilla - 28 juli 2014 20:47

Efter lunch så åkte vi upp till handen för att köpa present.
Jag tror inte att barnen hade någon lust, då det började med bus på hm..:s
Kevin och Alfons fick för sig att sparka iväg sina skor och se vem som kom längst, mitt tålamod tog slut direkt för sånt är INTE ok för mig, så vi betalade fort och gick ut.
Sen åkte vi runt och handlade olika saker innan vi åkte till faster Isabell :)

Det bjöds på massa gott och vi alla åt så vi höll på att spricka ;)
Och allt har hon bakat idag, ni kan ju förstå hur gott det va!
Riktigt trevligt att få gå på kalas ibland tycker jag.

När vi kom hem va det bara för barnen att tvätta sig och göra sig klara för sängen.
Alvin somnade fort och dom andra fick se klart bompa samtidigt som alla tre kliade mig på ryggen och lekte frisörer.
Riktigt mysigt har vi haft det <3

Nu ligger jag i soffan, jag orkar inte ens ha tvn på utan försöker njuta av tystnaden ;)
Lite svårt då det är väldigt lyhört här tyvärr.

Hur lång tid tar det innan giftalgerna försvinner?

Godnatt mina vänner.

Av Camilla - 28 juli 2014 11:28

Nu är vi hemma efter en stund på stranden.
Vi packade ihop och åkte iväg en stund, barnen hann bada och gräva lite innan det blev alltför grått.
Precis när vi kom innanför dörren här hemma kom ösregnet.

Nu sover Alvin och dom andra vill se en film som började nyss.
Själv ska jag dricka kaffe och läsa klart min tidning.

Idag saknar jag vissa saker extra mycket.

Kram

Av Camilla - 28 juli 2014 07:18

Godmorgon, nu sitter jag och tre av barnen och ser en film.
Lilleman somnade om efter ett bra tag, han vaknade vid 4 och ville gå upp men jag vägrade.
Lagom tills att Alfons kom upp kl 6 hade han somnat om.

Får se vad jag och barnen hittar på idag? Nu har vi semester själva.
Barnen vill bada, men jag tycker det känns otäckt med giftalgerna..:(

Nu har jag drömt liknande drömmar i flera dagar, inte dom roligaste.

Vaknade och va glad, men självklart vaknar andra på dåligt humör.

Men nu ska jag ha en bra dag med mina älsklingar<3

Av Camilla - 27 juli 2014 21:24

Helt otroligt, alla barn somnade inom loppet av 10 min och inte det minsta tjafs, helt underbart!:)

Själv har jag betalat räkningar och spanat runt efter lite bus på nätet haha.

Nu kom min magvärk tillbaka så nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng!
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards