Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Camilla - 19 december 2013 09:23

Sitter här i soffan med Alfons och ser hans favorit film "ice age" :) han vet precis vad alla ska säga osv.
Riktigt mysigt att bara få va med honom, har blivit en vana då han varit sjuk och lilleman oftast sover den här tiden.

Ska dricka lite kaffe och försöka piggna till.. Vet inte alls hur jag kan va så trött?
Men det ingår nog när man har massa småbarn ;)
Och jag klagar inte, för det är underbart med många barn <3

Mina vackra fina barn, som jag älskar er! <3

När lilleman vaknat och dom fått lite mellis, ska vi åka iväg en sväng. :)

Och på eftermiddagen har jag tänkt att vi ska göra ett pepparkakshus, vilket vi skulle gjort igår men mitt tålamod tog slut :(
Tjat och tjafs konstant, och då fick det va helt enkelt.

Har en plan med barnen till imorgon, men vi får se om det blir av ;)

Kaffedax!

Ovido - Quiz & Flashcards