Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Camilla - 21 december 2013 20:58

Det här vädret gör mig rastlös.
Finns inte alls så mycket att göra om man inte vill göra av med pengar.
Och visst vara ute är vi varje dag, och varken jag eller barnen vill va ute i flera timmar när det spöregnar och blåser.

Tog iaf en promenad ner till c med alfons och Alvin på fm, Alfons va duktig och gick hela vägen. Tog "bara" 1 timme ;) så vi va lagom blöta när vi kom hem till mamma för att fika.
Prinsessan följde med hem.
Vi åt lunch och när Alvin sov målade vi naglarna :)

Sen har Kevin haft en kompis här, barnen har lekt.. Och allt har varit bra. Bara jag som blir så rastlös, så nu på kvällen skicka jag iväg ett sms till S och fråga om vi skulle ta en promenad, och det ville hon:)
Skönt att ha en promenadvän som vill hänga med.

Nu ska jag fortsätta se "Forrest gump" med min man som har överskottsenergi och tycker det är SKIT kul att kittla mig!!

Godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards