Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Camilla - 1 september 2014 20:11

Äntligen får jag bara slappa och ligga i sängen.
Fullt ös hela dagen, jobb, hämta, laga mat och iväg på Nicoles första balettklass.
Och hon va så duktig så hon har redan gått upp en klass :)
Så nästa vecka blir det inte lika stressigt!

Hann bara lägga in mina extra timmar på heroma innan lilleman vaknade :(
Så nu ligger han bredvid mig och sover, så då kan likabra jag också passa på att försöka få lite skönhetssömn :)
Sömnen är jag i stort behov av.

Imorgon blir det en lång jobbdag igen, men jag ska äntligen få träffa mina Bc vänner :)

Lilleman fick en ny jacka idag. En guldig bombajacka.

Nu längtar jag tills om några veckor.
Tiden går ju rätt fort endå :)

Jag önskar att vissa drömmar va sanna.

Kram och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards