Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Camilla - 18 september 2014 20:05

Nu sover alla barn och jag ligger i soffan.
Vilken mysig dag vi haft hela familjen.

Jag och Alfobs bakade kärleksmums efter dagis. Så kul att alla barn vill hjälpa till när jag bakar.
Och goda blev dom.

Mamma kom över och umgicks med oss.
Kevin blev överlycklig för sin present :)
Vi åt tacos och fikade, och presenter öppnades.
Både vi och mamma köper alltid något litet till alla barn när någon fyller år.
Har man börjat så måste man ju fortsätta :)

Nu ska jag ligga här en stund innan det är dags att sova.
Godnatt.

Av Camilla - 18 september 2014 14:40

Tänk vad tiden går fort.
Idag fyller Kevin 6 år, och vi sjöng redan halv 6 för honom imorse.
Han va så tacksam över det han fick, men mer väntar :)

Bara några timmar gammal <3

Jag älskar bebistiden, får mysa hela dagarna med en liten plutt är så underbart.
Visst är det jobbigt med magont och när dom blir sjuka så små.

Själv så har jag inte alls mått bättre idag, blev en kort dag på jobbet.
Sen har jag bara tagit hand om mig själv, det är jag så dålig på att göra.

Idag har Kevin bestämt tacos som mat och marängswish till fika.
Min stora lilla kille vad jag älskar dig <3

Jag undrar :)

Ha en bra eftermiddag.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards