Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Camilla - 17 september 2014 20:15

Egentligen så har jag haft en riktigt bra dag idag, men jag har inte alls mått bra idag inte på hela dagen:(

Det tog emot massa att ens orka resa mig när barnen skulle gå och lägga sig, det gick Lixom inte.
Så idag fick karln lägga alla, så jag kunde ligga kvar i soffan.

Men en sak som jag verkligen inte kunde strunta i va ju att slå in alla presenter till min stora kille som fyller 6 år imorgon, så nu har jag orkat göra det och hänga tvätten.
Nu ska jag ligga helt still i sängen och somna, så kanske det blir en bättre dag imorgon?

Och imorgon är det en stor dag, min första son Kevin fyller 6 år. Och som han har längtat <3

Idag har jag också gjort en bra gärning.
Jag tog hand om en stackars dam som ramlat ordentligt och slagit i sitt huvud, blev en ambulansfärd för henne. Och hon uppskattade verkligen hjälpen.

Efter jobbet invigde jag mitt nya linne som jag fick av min Karl igår.
;)

Kram och sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards