Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under september 2014

Av Camilla - 14 september 2014 12:43

Imorse bestämde jag mig, jag ska tillbaka till gymmet nu.
Det är så skönt att komma iväg och köra ett bra pass.

Fick sällskap av min gymkompis, som jag längtat!
Nu gäller det bara att jag orkar fortsätta :)

Sen blev det en sväng till maxi för att köpa lite presenter, då min stora pojke fyller 6 år på torsdag <3

Mamma bjöd på sin goda italienska ugnspannkaka, så nu ligger jag proppmätt och trött i soffan.
Lilleman sover och Alfons ser på en film och tar det lugnt.

Nu ska jag njuta av lugnet en stund.
Kram

Av Camilla - 14 september 2014 05:51

Drömmar, drömmar, drömmar.
Vissa är så jobbiga och dom andra jag drömt flera nätter i rad, längtar jag efter.
Det är inte samma handling, men så verkligt.

Vissa saker kan jag bara inte glömma.

Och just nu är jag så arg på saker som jag tyvärr inte kan påverka just nu.
Men kanske sen :)

Nu måste jag gå upp med lilleman som är pigg.
Ha en mysig söndag.

Av Camilla - 12 september 2014 18:48

Jag är rätt nyfiken på vilka ni är som läser min blogg?
:)

Av Camilla - 12 september 2014 18:46

Nu är fredagsmyset framme och filmen (skönheten och odjuret) på.
Lilleman va så trött så han sover redan, prinsessan valde att inte sova hemma så det är lite extra tid med min "stora" pojkar <3

Jag hämtade alla barn tidigt, sen gick vi hem en stund och såg lite på tv innan vi satte på oss och gick på svampjakt.

Vi fick sällskap på promenaden också :)

Vi har haft en helt underbar em/kväll tillsammans<3
Nicole och Kevin plockade svamp och dom andra två letade :)

Blev riktigt god middag, lövbiff med färskost och pommes, mums.

Nu ska jag se filmen innan vi ska sova.

Godnatt.

Av Camilla - 12 september 2014 11:28

Är man hemma och vabar små barn, hinner man bra mycket emot vad man annars hinner.
Och idag har jag varit rätt pigg :)

Jag har tvättat, plockat MASSA, dammat, dammsugit, diskat och torkat golv.
Jag känner mig nöjd.

Lilleman sover ff, och jag förstår honom efter natten som va.

Nu har jag lagt mig i soffan. Väntar på att mamma ska komma och äta lunch.
Hoppas det blir snart, för jag känner verkligen att det är dags för mat snart :/

Igår va jag på godisbolaget och handlade till mina älsklingar.
Oftast undviker jag godis till kvällen, det blir ofta tjafs om vem som ska ta vilken godis, och sen blir det ju så mycket kladd!
Men ikväll ska jag skämma bort dom, då det inte blivit något helgmys på länge.

I nöd och lust?
Ibland måste man kämpa sig igenom vissa mindre bra perioder.
Äkta kärlek övervinner allt?!

I feel you <3

Ha en underbar fredag mina vänner.

Av Camilla - 11 september 2014 18:35

Jag har precis lagt Alvin, så nu får jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt.

Blev rätt arg på personalen i skolan idag, och tyvärr så kan jag ju inte vara tyst. Hoppas dom har bättre koll i framtiden.

Som vanligt har jag haft en jättebra dag på mitt "uppdrag", jag gillar det.
Imorgon blir det hemtjänsten igen.

Nu ska jag ligga här i soffan tills dom andra ska sova.
Idag är jag trött efter en natt av lite sömn.
Jag kunde inte somna och när jag väl somnat så vaknade jag av olika anledningar och hade svårt att somna igen.
Först drömde jag att jag satt vak till två döende personer, och sånt skrämmer mig fast jag borde van.
Sen drömde jag värsta drömmen som jag inte kunde släppa!:)

Ta hand om varandra <3

Av Camilla - 10 september 2014 20:47

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Har fått höra så mycket positiva saker om mig själv, det tar jag åt mig av!:)
Jag är tydligen den snygga och fräscha Bc uskan, och självklart blir man glad av att höra sånt.

Fick höra en mindre bra sak, sorgligt är det.
Och jag gillar inte att andra mår dåligt, det enda jag kan göra är att bry mig och stötta <3

Jag tycker att fler borde bry sig, man ska ta hand om varandra.
Hur kan folk va så känslolösa?! Det gör mig arg.

Ibland märker man vad man betyder för folk.
Och ibland tror man att man betyder mer än vad man egentligen gör.

Godnatt

Av Camilla - 9 september 2014 10:32

Just nu saknar jag mina tjejkompisar så mycket.
Ni vet allt, ni stöttar mig, ni verkar glada över saker, ni lyssnar och finns alltid.

Tjejmiddag snart?
Jag vill bara få va Camilla en liten stund, få släppa allt och få skratta och ha kul med er.

Tack för att ni finns Idige och Jonna.
Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards