Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Camilla - 5 augusti 2015 19:57

Nu är snart den här lugna dagen slut.
Ingen stress alls idag, jätte skönt.

Imorse åkte vi och handlade lite, bl.a Blöjor och en ny hjälm till Alfons.

Efter lunch tog vi en promenad ner till paus och fikade.

Och efter middagen blev det lite lek i lekparken innan vi gick in och satte på en av dom nya filmerna.

Känner mig lite nere nu, livet är orättvist och ibland kan man bara hålla tummarna och hoppas allt blir bra.
Jag blir så ledsen när barn är sjuka :/

Jag önskar att alla barn fick vara friska och ha det bra.

Jag älskar er så det gör ont <3

..

Av Camilla - 5 augusti 2015 16:43

Vissa dagar är bara sämre än andra, idag är en sån dag.
Väldigt tråkigt, men så kan det vara.

Men snart får man sova och jag hoppas på en bättre dag imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards