Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Camilla - 20 augusti 2015 21:02

Jag har insett att många verkar så avundsjuka på andra, dom hittar så mycket fel på vad alla gör osv.

Varför är det så svårt för vissa att ge positiva kommentarer, va glada när andra lyckas?
Det kan handla om träning, barn, kärlek, jobb osv.
Nej istället ska många komma med dryga kommentarer om nästan allt?
Va glad för andras skull istället.

Jag är så glad för många vänners lycka nu.
En som snart ska få barn, en som håller på att uppfylla sin dröm, en som vill komma igång med lite träning.
Mycket spännande som är på gång.

Ta hand om varandra. Man kan inte tycka om alla, men man kan försöka att va positiv endå ;)

Imorgon är det fredag, som jag längtar.
Nu är det dax att sova.

Godnatt.

Av Camilla - 20 augusti 2015 14:32

Idag är jag så slut.
Cornelia har börjat lägga sig på mage varje gång hon ska sova, vilket innebär att jag inte kan koppla av och måste komma henne hela tiden.
Vänder jag henne så vänder hon snabbt tillbaka.

Några fler med 4 månaders bebisar som har eller haft det så?

Sen ammar jag ju på natten, vaknar av något barn och måste kissa ibland ;)
Så idag blir det mycket kaffe.

Har iallafall haft trevligt besök av Malin och lilla Wilma :)

Hann med att luncha med mamma också.

Om en timme är det dags att åka och lämna Kevin på träningen.
Sen hem, laga mat och natta små barn.
Det blir en tidig kväll för mig känner jag.

Men nu ska jag dricka kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards