Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Tack och godnatt?

Av Camilla - 5 maj 2015 19:33

Nu blev jag sådär trött igen.
Att sätta sig i soffan med Cornelia när dom andra lagt sig är så rogivande, och all energi försvinner direkt vilket ofta slutar med att jag somnar innan kl 20.
Det lär hända idag, då Lill tjejen är lite mer mammig ikväll och vill ligga i min famn. <3

Men först ska jag se "halv 8 hos mig".

Idag unnade jag mig ett par rosa trekvarts leggins i strumpbyxmaterial.

<3

Cornelia har tur som har så många och snälla syskon <3
Och alla syskon som har varandra, tänk vilken lycka att ha så många syskon och vilken kärlek man får.

Sov gott.

 
 
Idige

Idige

6 maj 2015 05:57

Ja tänk vilken lyx att få födas i en familj med så många syskon som kan ge en så mycket uppmärksamhet i kärlek, vilken lycka för en liten lillasyster <3 håller verkligen med dig- syskon är bland det allra bästa man kan ge sina barn! Kram Idige

http://litenmensotenda.blogg.se

Camilla

6 maj 2015 06:36

Ja helt underbart ?
Ska tjata lite om tvillingar till nästa år ;) haha.

Kram min underbara vän ?

 
Ingen bild

Idige

6 maj 2015 08:01

Ja! Till nästa sommar satsar vi på tvillingar tillsammans :)

Camilla

6 maj 2015 08:27

Haha ska bara övertala min man ;) han är nog inte riktigt med på det..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards