Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Camilla - 18 augusti 2015 15:25

Alla barn är hemma, dom har blivit serverade äppelpaj till mellis.
Snart är det dags att åka och lämna Kevin till Rickard. Mycket träningar när det är fotboll ;)
Och på söndag börjar Alfons.

Full rulle, men jag gillar det!

Nu ska jag dricka mitt kaffe innan vi ska iväg igen.

Och jag misstänker att jag kommer ha världens träningsvärk imorgon ;)

Jag älskar min familj så otroligt mycket <3

Av Camilla - 18 augusti 2015 11:00

Ja då är jag och Cornelia hemma igen då, bara vi två.

Jag tog mig till gymmet, 2 dagar i veckan borde jag klara. Och efter så många graviditeter osv så är det bra att stärka kroppen lite.
Så nu är det gjort, blev 40 intensiva minutrar och dom ropade inte en enda gång på mig.

Nu är det dags för en kopp kaffe och matning av liten hungrig prinsessa <3

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards