Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Camilla - 17 augusti 2015 21:56

Imorse vaknade jag redan klockan 5, och låg och funderade en stund innan jag kunde somna om tills klockan ringde vid 6.
Upp och satte på kaffe, då kom först Alvin, sen Nicole som legat vaken länge, spänd inför skoldagen och snart va hela familjen vakna.

Jag och Nicole hann sitta en stund själva och dricka kaffe/te imorse, det mysigt att få va lite med bara henne ibland <3

Redo för skola/dagis <3

Tänk att jag har två skolbarn nu. Jag och Rickard pratade om hur fort tiden går, och hur snabbt barnen blir stora.
Våra fina och älskade barn <3

Tänk vad alla barn kan va olika till sättet, precis som det ska vara fast det är samma mamma och pappa :) Och tänk vad tråkigt om alla va likadana.

Jag och Rickard såg några tröjor som vi ska köpa till barnen, verkligen fina.
Det får kanske bli en fredagspresent?

Vi va med i skolan tills första rasten då vi inte fick vara kvar längre.
Hann äta lunch tillsammans och bara umgås innan vi gick och hämtade skolbarnen och en kompis och sen dagisbarnen.

På eftermiddagen har vi varit ute i lekparken och lagat lasagne.

Jag orkade också med ett träningspass här hemma ikväll, vilket kändes bra. Jag har funderat flera gånger på om jag ska försöka åka upp till gymmet nu när det är vanliga rutiner igen, men vet inte om jag har lust då det tar minst 2 timmar.. Och stackars Cornelia bara får åka runt, i och ur bilbarnstolen, till vagnen och tillbaka.
Sen ska jag ju hinna amma henne och se till att ha lite rutiner med mitt liv ;)
Kanske helt enkelt får nöja mig med lite träning hemma om jag nu vill göra något.

Jag hinner tänka till imorgon iallafall.

Sov gott och hoppas ni haft en bra dag?

Ovido - Quiz & Flashcards