Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Camilla - 1 januari 2016 21:19


Hela familjen sover så visst får jag också sova?
Mina måsten är klara och jag har redan krupit ner i sängen.

Natten som va blev det inte många timmar sömn för mig, så jag hoppas den här natten bjuder på fler ;)

Jag håller tummarna för att det kommer mer snö nu så barnen har mer att göra på lovet.
Tänk vad skönt det är med lov, visst jag kan erkänna att första dagen på varje lov då är det mer kaos än lugnt.
Varför är det så?
Vet inte om fler tycker samma, men det är som att barnen måste "komma in" i dom rutinerna igen.
Ibland tar det flera dagar innan lov rutinerna flyter på utan kaos ;)
Men den här gången är jag glad över att det bara tog 1 dag haha.

1 januari och vi hade Vårat första fredagsmys på det här året, inte ofta det händer.

Nu är inbjudningarna skickade och jag har iallafall fått ett ja av en person.
Hoppas fler svarar och faktiskt kommer om dom nu tackar ja.
Det är rätt trist när folk tackar ja och sen inte dyker upp eller ens hör av sig.

Hoppas ni haft en bra start på det nya året.

Kram och godnatt.

Av Camilla - 1 januari 2016 14:36


Nytt år och fler saker att se fram emot.

Jag brukar inte ha några direkta löften, men jag har 1 sak jag vill klara av detta år.
Men det krävs lite för att klara av det.

Och jag tror jag ska tillbaka till gymmet, visst hemmaträning funkar men oftast är jag för trött på kvällarna när jag faktiskt har tid (för det mesta).
Sen det här tänket som finns till flera saker "det kan jag göra imorgon".
Jag ska försöka bättra mig!

Om bara 12 dagar fyller våran fina Alvin 3 år <3
Jag sitter precis och tittar vilket datum hans släktkalas ska vara och har börjat skicka inbjudningar.
Min fina busiga bestämda lilla kille.

Idag har vi tagit det lugnt, va iväg på en promenad i trista vädret.

Hade ni ett bra nyår och har ni några löften?

Nu ska jag sätta på lite kaffe till mig och min man, hoppas han kommer hem snart ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards