Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Camilla - 19 januari 2016 19:34


När mina barn är 4 år brukar dom få välja en träning som dom vill syssla med OM dom nu vill.
Nicole har testat både gymnastik, simma, dans och balett. Nu vill hon testa något nytt och vi hittade något passande, sång/dans/teater.
Tror det kommer passa henne bra :)

Kevin har testat gymnastik, simma och fotboll, det räcker bra med fotbollen :)

Alfons började med fotboll direkt.

Vi får se vad dom andra väljer sen.

Men vi har länge funderat på karate eller liknande, nu tänker jag att det kanske blir för mycket för dom med två olika träningar?
Fotbollen tar vanligtvis upp väldigt mycket, då Kevin har 2-3 träningar i veckan och oftast någon match (när det är säsong).

Vi får helt enkelt fundera några timmar till, då det skulle va någon träning imorgon för nybörjare.
Både Nicole och Kevin vill gå, men jag vill inte att dom ska ta på sig för mycket.

Hur gör ni med träningar för era barn?

Ha en bra kväll.

Av Camilla - 19 januari 2016 12:33


Jag har läst mycket om att folk tror att vissa är perfekta.
Visar bara upp perfekta bilder, allt är perfekt jämt osv.

Jag själv gillar mer att läsa om det verkliga livet, lite kaos mellan varven, bilder när man är osminkad, lite stökigt i bakgrunden osv.
Har man som jag har många barn så kan det va mer kaos än annars ;)

Det handlar om många viljor, men varför ska jag inte våga berätta om hur vissa dagar kan va? Både bra som dåliga?

Nej ärliga bloggar och mer av det verkliga tycker jag bäst om att läsa.

Just nu har jag precis tryckt i mig en hel kebab med bröd, och jag fick så ont i magen. Men det va gott efter mitt bröst/triceps pass på gymmet.


Får se hur länge Cornelia sover den här gången. Hon börjar ändra sovtider igen, min lilla stora tjej <3

Mina små troll imorse <3

Och jag fick gosa lite med min 3 åring, han har helt plötsligt blivit så stor och behöver inte mig på samma sätt :/
Så jag njuter extra av dessa gos stunder!

Nu är det dags att ta tag i lite "måsten" innan Alvin och Alfons ska hämtas.

Bye.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards