Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 januari 2016

Av Camilla - 12 januari 2016 14:45


Idag tog rastlösheten över, trots att jag inte fått många timmars sömn inatt.

Jag kom på att kommunhuset har ett gym, varför har jag inte tänkt på det innan?
Så jag drog med mig mamma dit och fick till ett helt ok pass. Vi båda lär ha träningsvärk imorgon :)
Det funkar tills vidare.

Världens bästa mamma <3

Jag trodde allt va klart inför imorgon när min yngsta son fyller 3 år, men jag hade gärna velat hitta en robot.
Fanns inte på Ica maxi heller..
Presenterna är inslagna och allt till tårtan handlat.

Mina små busungar imorse <3

Cornelia sover så nu blir det en stor kopp kaffe och film med mina små pojkar.

Jag fick förresten 4 värdecheckar från Lantmännen, och dom uppskattade att jag hörde av mig angående maskarna.

Kram på er.

Av Camilla - 12 januari 2016 06:29

Ingen sovmorgon idag inte, redan kl 5.10 va jag och två av barnen vakna.

Nu är det bara Nicole som sover.

Nu börjar det bli jobbigt med dessa nätter, inte konstigt att jag blir ledsen/irriterad osv när jag knappt får någon sömn.
Tror jag ammat Cornelia minst 8 gånger inatt, sen vaknar jag ju endå av andra anledningar.
Det är inte lätt att få massa tänder samtidigt helt enkelt :/

Tröttisar.

Idag ska jag fixa lite saker, för imorgon fyller Alvin 3 år och han har lovat oss alla att vi ska få leka med honom och hans robotar?!;)

Så vart finns det robotar att köpa tro? Inte på br vad jag sett.

Hoppas ni sovit gott.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards