Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Camilla - 6 januari 2016 10:33


Nyss inkomna från kylan.
Igår spolades det is här på fotbollsplan, så självklart ville vi ut och åka nu på morgonen.

Otroligt kallt,men uppfriskande.
Cornelia och Alvin klarar ju inte av kylan som oss andra, så efter drygt 1 timme gick jag och dom små in.

Rickard tog med sig Kevin och Alfons för att titta på fotboll.

Igår vann kevins lag alla 4 matcher! Super kul att se när dom blir så glada, och jag måste skryta över Kevin som gjorde flest mål i sitt lag ;)

Jag har också kontaktat både kungsörnen och butikerna varorna är köpta på.

Någon som skrev "det kommer säkert från ditt skåp", visst det hade jag kunnat tro OM nu inte mamma också hittat larver i sitt nya makaron paket som hon köpte igår från Hemköp!
Så sluta va dryg och läs vad jag skrivit, vill bara få andra att va uppmärksamma så dom slipper få kokta makaroner med larver! Urk!!!

Alltså 3 olika produkter från olika butiker och oöppnade paket!

Vad gör ni denna kyliga dag?

Av Camilla - 6 januari 2016 08:30

Ni som har kungsörnen varor. Makaroner, mjöl osv kolla era paket. Jag har hittat larver i både nytt paket med dinkelmjöl fullkorn och makaroner. Även min mamma öppnade sitt paket hon köpte igår och hittade larver! Fyfan vad äckligt!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards