Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Camilla - 7 januari 2016 20:27


Tänk att den här lilla gos tjejen blir 9 månader idag <3
Tiden går så fort så jag hinner inte med.
Vart tog min lilla bebis vägen?
Älskade lilla tjej vad du ger oss alla kärlek.

Vad passade inte bättre än att "fira" med bio för hela familjen?:)
Premiär för lilla Cornelia.
Det gick jättebra och alla satt och tittade på filmen, Cornelia orkade i 1 timme innan hon somnade i min famn <3

Haha Alvin dricker upp dom sista popcornen.
Alla barn fick en varsin popcorn och dricka och alla fick i sig allt! Jag är imponerad ;)
Extra glada blev pojkarna över att dom fick en varsin skylanders gubbe i sin meny. Jag som trodde det va leksaker hade visst fel, för det är ju riktiga spelgubbar.

Och som vanligt blev det en sväng in på Nike... Ut kom vi med nya skor till Alfons och Alvin ;)
Supersnygga skor!

Ikväll har jag också laddat ner 7 minuters träningsappen, OCH testat såklart.
Jag blev svettig och det va väldigt bra övningar, mycket rumpa och mage men även kondition.
En sak som inte stämmer är 7 minuter, jag tog tid 2 gånger och fick det till 10 minuter. Men vad gör det?;)
Är det någon mer som testat?
Annars rekommenderar jag den!

Nu ska jag äta lite och vänta in min man ;)

Kram och godnatt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards