Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Camilla - 1 april 2014 22:23

Toppenbra dag på jobbet, fick även träffa dom flesta Bc uskorna. Det är verkligen så kul att umgås.
Jag kan inte sluta skratta åt min tokiga arbetskamrat haha.

Hem efter jobbet, laga mat tvätta, diska och städa lite lätt.
Sen va det äntligen dags för bodypump!
Mitt favoritpass :)
Hoppas jag får lite träningsvärk.

Älskar mina nya träningsbyxor! <3

Avslutade även kvällen på bästa sätt ;)
Nu ska jag försöka sova och drömma sött.

Ta hand om varandra.

Av Camilla - 1 april 2014 06:12

Usch vilken äcklig dröm, fy alltså varför drömmer jag sånt äckel?
Ibland är drömmar så knäppa.

Hoppas bara att det är en dröm nu :)

Eftersom jag är så förvirrad måste jag åka tidigare idag för att lämna papper på kontoret där jag va igår.

1 dag närmre!:)

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards