Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Camilla - 24 april 2014 21:19

Efter att barnen lagt sig har jag hunnit baka bröd, färga håret, noppa ögonbrynen, gjort ansiktsmask och provsmakat brödet.

Nu känner jag mig så varm, förstår inte varför?

Väntar på att diskmaskinen ska bli klar sen är det tack och godnatt. :)

Förresten så fick jag en present av min mamma idag. Hon skämmer fortfarande bort mig <3
Bättre mamma/mormor finns inte.
Nya underkläder igen, vem blir inte glad över sånt?:)

Av Camilla - 24 april 2014 19:09

Vissa saker tar mer tid än andra, och det verkar va så nu med.
Som vanligt ska saker va svåra och man måste kämpa iaf när det gäller mig.

Vissa verkar leva på rosa moln mest hela tiden, det måste va underbart. :)

Hade tänkt färga håret när barnen somnat, mest för att känna mig fräsch. Men jag tror inte att jag orkar det.
Har varit en intensiv dag och jag har haft två kompisar till barnen här idag, så jag är lite slut nu på alla sätt :)
Hoppas min Karl kommer hem snart så jag får lite vuxet sällskap.

Ska nog baka bröd när jag lagt barnen, om jag orkar?

Av Camilla - 24 april 2014 09:51

Ska snart äta lite mellis så jag orkar med gymmet.
Mamma vill passa Alvin så jag får träna, då säger jag inte nej.
Men jag har världens träningsvärk i rumpa och lår, så det får bli något annat på gymmet,

Måste nog köpa nya strumpor idag då jag knappt har några. Sen blir det färg!:)

Jag förstår inte när det ska sluta?
Men jobbigt är det :/

Jag har världens bästa familj <3
Även fast vi alla kan va osams om saker så är ni det bästa som finns för mig.

Kram och hej

Ovido - Quiz & Flashcards