Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Camilla - 21 april 2014 21:24

Äntligen har jag fått lite färg i ansiktet, så nu ser jag inte lika blek ut längre.
Sol och värme, så trivs jag bäst.

Haft en väldigt bra och lugn dag på jobbet. Men ibland mår jag som sagt dåligt av att se vissa gamla så ensamma, även fast vissa trivs bäst så.

Efter jobbet cykla jag hem till mamma och Alvin. Åt lite mellis och duscha. Sen gick jag och lilleman ner till centrum och mötte resten av familjen.
Vi grillade hamburgare och hade goda tillbehör.

Vissa saker som gör mig irriterad är när vissa människor förstör saker som jag bestämt och kämpat för.
Ibland får man lov att stå emot och va på samma sida.

Nu är det dags för sängen.
Godnatt.

Av Camilla - 21 april 2014 06:17

Härliga lugna och soliga morgon.
Men som vanligt massa sjuka drömmar, så någon skönhetssömn har jag tyvärr inte fått.

Men idag blir det jobb och sen ska jag nog be min man grilla :)
Men vi får se om jag är sugen sen?

Ovido - Quiz & Flashcards