Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Camilla - 27 april 2014 21:15

Brr nu har jag ätit glass så jag fryser.
Men god va den. Jag äter nästan aldrig glass utan är mer för godis och chips, men ibland kan det va riktigt gott :)

Haft en toppenbra och mysig dag <3
Vi gick och fika hos mamma efter lunch, sen har vi mest varit ute.
Såg en film innan läggdags, och alla somnade fort.

Nu ska jag värma mig lite under täcket i soffan och se lite på tv.

Godnatt.

Av Camilla - 27 april 2014 12:03

Humöret sitter i.
Va en sväng till gymmet, köpte med kaffe och milkshake och åkte till torvalla där Kevin har sin fotbollsträning.

Snart är den slut, då ska vi åka hem och äta. Jag är hungrig!!:)

Av Camilla - 27 april 2014 06:25

Älskar när man vaknar upp pigg och glad.
Solen skiner och jag har lite planer.
Måste bara vänta på en mer tröttare person än mig själv innan jag hör av mig :)
Men vi får se om det blir något?

Nu ska jag dricka lite kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards