Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Camilla - 11 april 2014 21:22

Nyss krupit ner i soffan.
Kom iväg på aw med mina härliga arbetskamrater, blev mycket skratt och prat.
Va hemma strax innan kl 20.30
Har nyss ätit sen middag, då jag helt glömde bort att jag skulle äta middag innan jag åkte.
Det hanns Lixom inte med.

Nu ska jag sova och drömma sött.

Av Camilla - 11 april 2014 13:35

Vissa perioder är ju underbara! Det va länge sen, så jag har ju glömt hur det är haha.
Ont, äcklig, svullen..

Har piggnat till iaf. Hann färga håret, duscha, sätta på mig andra kläder än mjukisar och smeta på lite maskara medans lilleman sov.

Nu ska jag dricka kaffe och poppa musik för mig själv.
Pluttis sover igen och dom andra 3 ser på film.
En riktigt slapp dag, vi har bara varit inne?!
Hoppas på att få träffa mina arbetskamrater om några timmar, behöver en paus från det här.
Men nu hoppas jag att det inte blir fler bakslag, för imorgon är vi bjudna på grillfest!! :)

Puss och kram

Av Camilla - 11 april 2014 08:11

Just nu känner jag bara för att ligga på soffan och slappa exakt hela dagen i mina mjukisar och rufsiga hår, men det bästa kanske är att byta kläder och kamma sig lite? Och ta på lite maskara så att jag inte ser så trött ut?:)

Det blir vad man gör det till!
Hoppas på en lugn dag.
Nu ska jag sätta på lite bra musik så att jag kommer igång.

I need you..

Ovido - Quiz & Flashcards