Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Camilla - 9 april 2014 20:48

Usch idag har jag verkligen inte känt mig fräsch.
För lite sömn och svullen.
Blev en dag i mjukisar och osminkad, då jag inte alls känt mig på topp.

Hoppas verkligen att natten blir mycket bättre, men det har jag svårt att tro.
Tog mig iaf en skön kvällspromenad för att då andas lite frisk luft och rensa tankarna :)
Nu är tvätten hängd och jag tänker sova.

Av Camilla - 9 april 2014 09:33

Blä sånt här är inte min största egenskap :/ men nu får det vara bra?

Har inte sovit mycket inatt, vaknat varannan timme med barn.
Men det är bara att gilla läget, man måste veta att man lever ;)

Jag vill träna NU! Igår blev det ingen träning då barnen va sjuka och karln behövde lite semester. Förstår honom faktiskt.
Men jag vill träna :(

Lilleman sover och jag har tagit mig en dusch.
Känns som jag inte har gjort annat än att städat och tvättat den här veckan.

Nu blir det kaffe och soffhäng!:)

Ovido - Quiz & Flashcards