Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under augusti 2015

Av Camilla - 4 augusti 2015 20:58

Nu sitter jag här i soffan med tända ljus och bara njuter av lugnet.

Imorse stekte jag pannkakor som vi tog med till stranden.
När vi kom dit kl 10 va vi helt själva.
Underbart och mysigt hade vi.
Fick höra att det "bara" va 19 grader, men barnen har simmat runt massa endå.

Blöjbyte i bilen början bli en vana ;)

Påvägen hem stannade vi och handlade.
2,6 kg kött har min man grillat idag och riktigt gott va det.
Han köpte också alkoholfritt rosevin som jag mumsat på.

Efter att barnen duschat och sett lite på tv va alla trötta så redan kl 20 va det tack och godnatt.
Då sov redan dom 3 yngsta ;)

Hoppas ni haft en mysig dag.

Av Camilla - 3 augusti 2015 15:29

Plockade ihop oss och handlade med lite lättare lunch och frukt och åkte till en ny badplats idag.
Helt perfekt för oss.

Nu är vi hemma igen efter några timmar i solen.
Ska snart ta mig en dusch innan vi ska iväg för att handla.

Hoppas solen och värmen håller i sig nu!

Av Camilla - 3 augusti 2015 08:52

Inatt har jag "bara" blivit väckt 5 gånger av olika anledningar så jag borde va pigg, men jag känner mig redan trött. Men det kan bero på att jag är jätte allergisk idag med.

Jag sitter och matar Cornelia nu och funderar på vad vi ska hitta på idag.
Men ut ska vi och njuta av solen.

Hoppas ni sovit gott?

Av Camilla - 2 augusti 2015 16:58

Nu är vi hemma igen. Tog oss en promenad till olika lekparker efter lunch.
Lite fika tog vi också med ;)

Cornelia fick smaka lite nektarin, hon verkade gilla det.

Fika för mig.

:/

Av Camilla - 2 augusti 2015 10:31

Idag mår jag så illa, fy säger jag bara.

Jag orkar inte med dessa tankar. Men något måste göras snart.
Jag känner mig bara så slut på alla sätt.

En människa gör mig så arg! Fy för denna. Avundsjuka? Psykiskt störd? Bara allmänt dum i huvudet? Vad vet jag men något är fel.

Måste snart hem igen.

Jag älskar er!

Ta hand om varandra, lättare sagt än gjort!

Av Camilla - 1 augusti 2015 21:26

Mina älsklingar sover efter en mysig filmkväll bara jag och dom.
Själv har jag lagt mig i sängen och kan inte sluta tänka :/

Ska man ge upp vissa saker helt enkelt? Ibland får man bara bestämma sig för något.

Jag har fortfarande ont i magen :/ usch.

Idag har vi varit i Nynäs i en skate/lekpark och sen på stranden.

Jag älskar er så mycket, ni är mitt allt <3


Jag önskar bara att jag kunde radera vissa saker.

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards