Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 11 januari 2016

Skit!

Av Camilla - 11 januari 2016 10:04


Fy vilken skit förmiddag, och hela dagen lär fortsätta på samma sätt.

Det va bra tufft att ta sig till skolan på oplogade gångvägar och spöregn.

Jag va helt svettig när vi väl kom hem.

Vi hann hem och byta kläder för att sen vända till förskolan.

 

Det gick bra att lämna Alfons, men tyvärr bröt Alvin ihop och jag har så dåligt samvete. Blir det någonsin bättre?

Det här med att vi som är mammalediga eller sjukskrivna som faktiskt "bara" är hemma och därför borde ha våra barn lediga från förskolan/fritids när det är långa lov känns dumt. Det är ännu värre när det väl är dags för vanliga rutiner igen. Framförallt för dom yngre, och det gör lika ont i mig varje gång. Sen vet jag ju att Alvin har kul där, men att va ledig så länge är inte alltid det bästa.

Men det känns ofta som ett måste, även fast jag självklart vill att dom ska få chansen att va lediga när det går..

 

Just nu sitter jag och väntar på matleveransen och dricker mitt kalla kaffe, Cornelia sover så jag kan sitta i soffan :)

 

Jag måste lära mig att ställa krav, och jag tror att det kommer hända en del saker det här året.

Det är nog redan pågång.

 

Nu ska jag försöka göra lite nytta innan min liga är hemma igen <3

 

Glöm inte att ta hand om dom ni älskar.

 

 
 
Chatrine

Chatrine

11 januari 2016 11:41

Hej gumman!!
Det blir bättre, men vet att det ej känns som det.
Ja detta väder e fasen inte kul =/
Kul att jag hittade din blogg =D
Jag försöker att blogga igen.
Kram

http://cattarazzie.bloggplatsen.se

Camilla

11 januari 2016 15:14

Vad kul. Vad är din blogg? Kram

 
yasmine mamma till dennis och angelina

yasmine mamma till dennis och angelina

11 januari 2016 15:46

Så bra <3
är där nästan varje dag utan dom vore centrum här ingenting
kraam

http://www.yasminegill.blogg.se

Camilla

11 januari 2016 19:42

Nej precis. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards