Jag och mina 5 hjärtan.

Direktlänk till inlägg 11 januari 2016

Handlar fler genom nätet?

Av Camilla - 11 januari 2016 19:53


Leverans mellan 9-11 valde jag när jag beställde mat, när klockan va 11.20 ledsnade jag och ringde, för självklart hade ingen ringt mig.
Tjejen som svarade bad om ursäkt och skulle ringa chauffören, som ringde upp 10 min senare och inte visste när han skulle komma?!

Så tråkigt när det blir såhär och tydligen är det fler som varit med om samma. Självklart kan saker inträffa, men då ringer man väl?

När han väl kom ca 12.10 så hade han gått hela vägen från vändplan istället för att köra fram bilen?
Och när jag frågade om han glömt bomnyckel och ville låna min så sa han att det va så stressigt, och gick istället två vändor med varorna i spöregnet.
Allt va dyblött och en del saker låg inte ens i plastpåsar. Som mjöl, flingor, havregryn osv.
Väldigt tråkigt, men det som är bra med handla 24 är att dom alltid är trevliga fast dom inte alltid får höra positiva saker.

Det är alltid strul när man ska få leverans på förmiddagen, tyvärr.

På eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt.
Innan läggdags så vi på "Sune i Grekland" , ett bra avslut på den här mindre bra dagen.

Idag är jag extra glad över att jag dricker kaffe ;)

Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 januari 2016 20:52

Ni hittar mig på nouw.com/5barnochfru

Av Camilla - 21 januari 2016 19:07

Dags att testa en ny portal. Följ mig på nouw. "Kod för att importera min blogg till Nouw: 2845193492" ...

Av Camilla - 21 januari 2016 06:37


Godmorgon, att börja morgonen med lite film och mys med barnen är det bästa. Det är "bara" Alvin och Cornelia som är vakna, men snart ska jag väcka dom andra. Natten då, sämre igen. Varför vaknar Cornelia ledsen så ofta?:( Eller vaknar gör hon...

Av Camilla - 20 januari 2016 20:11

Kväll igen och dom äldsta barnen har lagt sig. Själv är jag helt slut, och känner av mina bihålor igen. Men det är väl dags för lite förkylningar nu igen, jag har laddat upp med nässpray och koksalt. Idag kände jag att det va min tur att få gö...

Av Camilla - 20 januari 2016 11:57

Dags att sätta upp lite mål. Jag behöver ha något att se fram emot, och jag har funderat hela morgonen. Ibland måste man helt enkelt tänka på sig själv, vilket jag är väldigt dålig på. Tyvärr finns det inte många att dela sina tankar med, oc...

Ovido - Quiz & Flashcards