Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under april 2014

Av Camilla - 19 april 2014 23:18

Fyfan redan drömt två hemsks drömmar.. Kommer bli en lååååång natt.

Av Camilla - 19 april 2014 20:31

Vissa namn får mig att må illa, har så svårt för vissa namn.
Tror att de flesta tänker så?
Som när man ska välja namn på sina barn. Det finns många fina namn, men oftast kopplar man ihop dom med någon.
Kom bara att tänka på det när jag såg ett namn nyss :)

Idag har vi haft en toppenbra dag.
Va ute i lekparken på fm, va en sväng till svärmor för att lämna en sak, sen vidare till svärfar där vi lekte i parken, målade ägg, grillade och fikade.
En underbar familjedag helt enkelt <3

Nu har jag huvudvärk så jag ska nog sova snart.

Hoppas det blir lika skönt väder imorgon.

Av Camilla - 18 april 2014 15:15

Det här med att vela är så jobbigt.
Men det gäller bara att bestämma sig!:)

Barnen leker och jag sitter i soffan och tittar på, det är bäst så.
Jag och barnen va iväg en sväng till centrum, mest för att få lite luft och röra på oss.

Väntar på att få börja med maten. Kommer förmodligen bli en tidig kväll ikväll. Allergin gör mig så sjukt trött.

Av Camilla - 18 april 2014 06:18

Åh så skön natt.
Alla 3 barn som sover hemma har sovit HELA natten i sina egna sängar.
Det gör inget att Alvin vakna redan kl 5, dagen blir bara mycket längre.

Nu är vi alla vakna. Har serverat min man kaffe, så jag slipper sitta här själv :)

Snart blir det lite frulle.

Kram

Av Camilla - 17 april 2014 19:22

Va helt säker på att det va fredag idag, men såg nyss att "halv 8 hos mig" börjar snart och det är ju bara mån-tor.
Haha lite snurrig.
Sitter och väntar på att min Karl ska komma hem så vi kan äta lite gott ;)

Ibland får man "deala" till sig saker :)

Av Camilla - 17 april 2014 09:29

Idag va vi alla uppe redan kl 5.20
Kaffe och mys är den perfekta starten på dagen, solen är ett plus.

Drömde en härlig dröm inatt, och snart kanske det blir så? Snälla, snälla <3
Jag ska se till att det blir så.

Nu sitter jag på balkongen och njuter av solen, tänk vad jag blir på bra humör av det här vädret.

Måste orka mig iväg till någon affär och handla godis ifall det kommer förbi någon påskkärring.
Men idag tänker jag inte stressa alls.

Är så fruktansvärt allergisk idag, måste nog hämta ut min medicin som jag inte ens börjat med.
Vill ju inte att det ska bli jobbigt med andningen :/

Av Camilla - 16 april 2014 21:27

Ännu en bra dag <3
Och nu är jag slut efter en skön joggingrunda med Susanne.
Nu ligger jag nyduschad i min nybäddade säng, kommer sova inom 10 min.

Får se om lilleman sover hela natten i sin säng inatt igen? Det gjorde han iaf inatt.
Blev bara väckt av 1 barn :)

Is it true?
Jag funderar fortfarande.

Godnatt.

Av Camilla - 15 april 2014 21:32

Nu äntligen är det dags att sova.
Har varit så trött hela dagen, då lilleman vaknade redan kl 4.30

Haft en bra och rolig dag på jobbet, avslutade med möte.
Hem och matade 6 barn, för att sen åka vidare till gymmet.
Nu är jag slut på alla sätt man kan vara ;)
Fy satan vad tungt passet va idag då jag glömt vilka vikter jag brukar ta, och la kanske på för mycket haha.

Har tagit en skön dusch och smort in mig med min nya lotion.
Den ger mig sommarkänslor, och jag längtar verkligen efter sol, bad och mys <3

Nu är jag ledig resten av veckan, hoppas på sol och värme.

Kram och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards