Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Camilla - 5 maj 2014 20:40

Godkväll, har redan lagt mig i sängen.
Jag tycker att måndagar är dagen då man är tröttast, och även alla barn är jätte trötta redan på eftermiddagen.

Lilleman somnade redan straxt efter kl 18. Alfons skrek och höll igång bra långe ikväll igen. Han skulle först sova hos Nicole, när han inte fick det skrek han "dumma dumma mamma" ett bra tag tills han bestämt sa att han inte tänker sova i sin säng.. Suck.
Han är så bestämd den lilla pojken, och han kan verkligen få mig gråhårig.
Jag visste inte att treåringar kan va såhär?
Varken Nicole eller Kevin har varit som honom (tack och lov) haha.

När väl alla barn somnat så vaknade lilleman av rocco.. Suck.
Ingen lugn och skön kväll ikväll med andra ord ;)
Ibland blir allt som ett mindre kaos, men det är väl så med många barn?

Har haft en väldigt trevlig dag på jobbet, har även hunnit med ett pass sittgympa haha.
Fick en Flashback från när jag va höggravid och höll i ett sånt pass.

Jag gillar verkligen inte att vänta på saker, jag vill veta allt på direkten!
:)

Nu tänker jag sova, man vet aldrig hur natten slutar.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards