Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Camilla - 29 maj 2014 20:38

Nu har alla små barn somnat.
Jag ska bara fixa lite sen tänker jag krypa ner i en renbäddad säng.

Efter en dag på jobbet så va det skönt att få komma hem till barnen.
Har längtat efter dom hela dagen, men tyvärr är mitt jobb så att jag jobbar även röda dagar.

Tog en promenad/cykeltur till affären då mjölken va slut, sen har jag städat, tvättat, lagat mat och bäddat rent.
Sånt som man alltid måste göra :)

Ibland önskar jag att jag visste vissa saker.

Min magvärk verkar bara bli värre och värre :( jag har inte tid att gå till en läkare även fast jag skulle behövt göra det för lääääänge sen.
Men det är bara att bita ihop.
Ibland har man Lixom inget val.

Ni är mitt allt, älskar er så mycket <3

!

Av Camilla - 29 maj 2014 07:22

Om det endå fanns någon förklaring.
Vissa saker är helt sjuka egentligen och vissa saker förstår ingen eller så tror dom inte på det.
Skenet bedrar så jävla mycket ibland!

Ovido - Quiz & Flashcards