Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Camilla - 14 maj 2014 13:02

Haha sitter i soffan och lyssnar på radion.
Har nyss fått höra att vi människor behöver mer porr i förhållandet?
Män som porrsurfar vill ligga mindre, medans tjejer som porrsurfar blir mer sugna?;)
Kan det bero på vad folk surfar på kanske.
Män kanske surfar på fula osexiga tjejer medans tjejer surfar på helt andra saker?
Kul att lyssna på iaf :)

Nu har jag varit och lunchat med mamma, ska ta en kopp kaffe och sen gå och hämta barnen.
Blir ju så rastlös av att inte ha något att göra.

Pöss.

Av Camilla - 14 maj 2014 07:53

Gick inte alls bra att lämna på öppningsavd idag, han klängde sig fast och började gallskrika redan innan jag lämnade över till fröken.
Jag pussade barnen och vinkade hejda, gick och ställde mig bakom ett hörn för att lyssna om lilleman lugnade sig.
Stod där säkert i 10 min och när jag gick va det tyst.

Varför kan man inte ha något val? Pengar styr fan allt!
Och just nu önskar jag att jag vann några miljoner, för det skulle verkligen behövas!

Så vad gör man när man är helt ledig?
Vill inte börja jobba nu innan han vant sig helt på dagis och att bli lämnad så tidigt. Och när jag väl jobbar kommer det va ännu tidigare :/

Nu har jag ätit frukost och ska försöka ta mig till gymmet, är iofs inte alls sugen..

Ta hand om er.

Ovido - Quiz & Flashcards