Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Camilla - 28 maj 2014 21:17

Imorse hade jag den mindre smarta idén att cykla till jobbet, hur tänkte jag då?!:)

Sjukt jobbigt va det att cykla i motvind, och efter bara 5 min hade jag tänk lämna cykeln och gå kanske? Synd att jag hade en tid att passa :)
Men jag kom fram efter ett bra tag.

Har haft en riktigt bra dag på jobbet, lunchade med min Karl också <3

Har även hunnit att ringa flera samtal och lära mig combine, det är bäst att ordna saker helt själv, då vet man att det faktiskt blir gjort.

Hämtade hem alla barn och gick till Konsum.
Dom två minsta va jätte trötta redan när jag hämtade dom :(
Fy det är inte lätt för någon, hade jag haft möjligheten hade jag sluppit lämna Alvin och varit hemma med honom ett tag till, sen hade jag låtit dom andra gå kortare dagar.
Dom vill ju träffa sina kompisar så dagis/skolan är bara bra för dom.

Sen har barnen badat, jag har lagat mat, bakat bröd och tvättat några maskiner tvätt.

Jag och Nicole tog oss en jogging/cykeltur på kvällen.
Det är både kul och skönt att ha en dotter som gillar att cykla och va med som sällskap när jag joggar eller promenerar.
Det är våran tid <3

Ta hand om varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards