Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Camilla - 27 maj 2014 20:49

Efter en dålig morgon hade jag inte höga förhoppningar om dagen.

Allt började med att N vaknade på fel sida, hon började skrika om att jag lagt in en kjol i fel låda i hennes garderob så hon slet ut hela lådan och skulle vika om allt precis när vi skulle gå.. Suck!
Lämningen gick Inge vidare med henne, är glad att andra föräldrar verkar ha det likadant ibland och hjälper till.

När jag kom till gymmet hade halva vatten flaskan läckt ut på alla mina kläder :(
Så efter ett kort pass satte jag på mig blöda kläder, och fick åka med rumpvärme till Farsta för att försöka få bort den blöta fläcken precis på röven!

Tack och lov har jag haft en toppenbra dag med mitt jobb.
Vi är inte riktigt kloka ibland ;) stackars våran chef som får stå ut med alla oss tjejer! Men han börjar bli van.:)

När jag kom hem grillade vi hamburgare, sen fick barnen göra sig ordning och se en stund på tv.

Imorgon börjar allvaret för mig, den här veckan är jag tillbaka på mitt vanliga schema.
Så nu är det bara att fortsätta jobba typ hela sitt liv?

Varför är det så svårt att bestämma sig för vissa saker?:(
Godnatt.

:(

Av Camilla - 27 maj 2014 08:10

Ibland blir ALLT så fel :( och just nu skulle jag bara vilja åka hem och kramas med min familj.

Allt har gått fel idag och klockan är bara 8.09

Av Camilla - 27 maj 2014 06:16

Godmorgon.
Bara för att jag måste gå upp tidigt idag så ligger ALLA barn och sover.
Kan inte minnas när det hände sist?

Men jag sitter här och njuter av mitt morgonkaffe i lugn och ro.
Ska snart väcka prinsessan innan det är dags att åka.

Idag har vi planeringsdag, ska bli trevligt att få träffa alla Bc tjejer!:)

Kul kaffesällskap jag fick idag!:)

Ovido - Quiz & Flashcards