Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Camilla - 15 maj 2014 21:44

Får man välja så kommer jag alltid välja kärleken i första hand, det finns dom som hellre väljer pengar.
Det är tur att vi alla är olika.

Är man bättre för att man gör karriär först och sen skaffar barn? Det beror väl helt på vad man ser som viktigt i livet? Alla tänker olika.
Så länge jag har kärleken från min familj så bryr jag mig inte om annat.
Även fast det skulle va jätte kul att ha mer pengar, men det vill man väl alltid?:)

Idag har jag haft en lugn och bra dag.
Efter gymmet tog jag en fika med J, sen åkte vi och lunchade och titta runt lite.
Hem och städade lite innan jag hämtade mina barn.
Karln va hemma i bra tid så vi hann ta en fika innan det blev grillat till middag.
Det är lyx att hinna umgås sådär ibland <3

Nu är det dags att sova, för imorgon ska jag jobba.
Sen blir det mys med hela familjen.

Nu ska jag drömma mig bort, låt mina drömmar bli sanna.

Godnatt.

Av Camilla - 15 maj 2014 07:40

Då är alla barn lämnade igen. Behöver jag ens säga att Alvin blev jätte ledsen redan innan vi gick in på dagis?:(
Ringde efter 10 min och då satt han glad och lekte med sina syskon <3

Dom tar verkligen han om sin lillebror, och talar om vad han gjort på dagis.
Mina fina pojkar så omtänksamma <3

Prinsessan vaknade på sämre humör :/
Men när vi lämnat pojkarna hann vi prata och hon va glad när jag lämnade henne. Det är jobbigt att behöva bli stor <3
Älskar dig så mycket min fina dotter <3

Nu laddar jag upp inför gymmet.
Har ju inget att skylla på idag heller.

Får se om det kommer något jobb till mig imorgon?
För att lämna barnen på dagis för att egentligen inte göra något känns hemskt och jag har så dåligt samvete :(
Men vi får ju inte ha Alvin ledig nu i början.

Ha en bra dag i solen!:)

Ovido - Quiz & Flashcards