Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Camilla - 21 maj 2014 21:39

Nu verkar vissa saker klarna, nu ska jag bara bestämma mig för vad som är bäst.

Vissa saker gör mig så arg tex folk som ljuger för mig!
Varför kan man inte va ärlig från början?
Men jag börjar inse mer och mer saker, saker som jag helst vill blunda för.

Bara för att jag känt mig glad idag över vissa saker, så ska det ändras så fort.

Jag är så trött på det här, varför ska jag jämt behöva kämpa för ALLT?! Medans vissa får allt dom vill ha?
Och såhär har det varit hela mitt liv.

Nu ska jag sova, är på sånt dåligt humör.
Godnatt!

Av Camilla - 21 maj 2014 13:38

Blev en kort dag på jobbet, åkte dit och gjorde mina förmiddagsärenden och åkte och hämtade Alvin hos mamma.
Han är glad och busig, men hängig.

Ska hämta dom andra snart.
Nu är jag ledig enda till på tisdag.

Inviger ledigheten med klänning!:)

Av Camilla - 21 maj 2014 06:10

Inte alls mycket sömn inatt. Två små busar som snurrat runt och sparkats hela natten :)
Nu är kaffet slut och det är dags att sätta fart mot dagis/skola/jobb.

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards