Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Camilla - 22 maj 2014 20:24

Det känns verkligen att jag varit i solen hela dagen.
Och nu är jag trött och seg.
Väntar på tvättmaskinen sen är det fritt fram att somna.

Idag har vi varit på rudan, Nicole och hennes klass va med på gympa så vi va också där.
När jag skulle sätta mig och kissa såg jag en äcklig orm! Fyfan vilken tur att jag hann se den. Jag avskyr ormar och det va den första jag sett i år.

När Nicole va klar åkte vi och köpte mat från donken och vidare till tyresta by.
Nicole har tjatat om att åka dit flera dagar, så vi åkte dit och åt mat och gick runt lite.

Påvägen hem stannade vi och köpte en pool som vi har badat i mest hela eftermiddagen :)


Ibland vet jag inte vad jag ska tycka, tänka och känna.
Men jag vet en sak som är säker nu, vissa saker är inte så kul som dom verkar.

Idag ha jag bott i min bikini!:)
Tänkte fortsätta med det imorgon med.

Sov gott och dröm sött.

Vissa saker glömmer man aldrig.

Av Camilla - 22 maj 2014 05:52

Godmorgon, jag och Alvin har iofs redan varit vakna i en timme :)

Idag gäller det.
Får se till att göra något mysigt idag.
Jag har mina planer, men säger man något brukar det ändras :)

Det är redan 11 grader i skuggan!
Jag älskar sol och värme.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och mysa med Alvin <3
Han busar mest runt haha.

Ovido - Quiz & Flashcards